čtvrtek 20. března 2014

Ovocný pribináček

Receptů na pribináčky jsem vyzkoušela už několik vč. vlastních experimentů. Dosud mě však žádný nijak zvlášť neohromil. Buď obsahoval příliš mnoho tvarohu a byl dávivý, nebo zase byl příliš řídký. Žádný z nich se u nás zatím nezabydlel. Ale minulý týden jsem dostala od jedné známé recept na prý "zaručeně nejlepší" pribináček na světě. Zkušenost mi říkala, že tentokrát by to mohla být skutečně pravda a tak jsem ho hned v sobotu vyzkoušela. Měla pravdu: Skutečně je to zatím nejlepší pribináček, jaký jsem kdy jedla a hlavně připravila.


Potřebujeme:
1 smetanu ke šlehání
250 g tvarohu
1 vanilkový cukr
čerstvé ovoce nebo lžíci marmelády
(moučkový cukr na doslazení)

Postup:
Ušleháme zvlášť šlehačku a zvlášť tvaroh, vanilkový cukr a ovoce (marmeládu). Pokud se nám zdá málo sladké, ještě přisladíme. Přidáme šlehačku a ještě chvíli šleháme společně.

Pribináček můžeme dát dětem ke svačince s rohlíkem nebo třebas i s domácí vánočkou. Také je možné jej namazat na lívance, tak jako jsme to tentokrát měli my.
 
PS:
Teprve v pondělí jsem se v práci dozvěděla, že "Láďa Hruška" v sobotu "vařil" téměř totéž. Novu moc nesleduju a Láďovy recepty, které jsem zatím viděla, ve mě nebudí důvěru. O to víc mě teď namíchnul, protože jeho pribináček je hodně podobný tomu mému. Kdo mi dnes uvěří, že jsem se po něm neopičila?

Žádné komentáře:

Okomentovat