čtvrtek 29. května 2014

Kedloubky se sýrovou omáčkou

Tak se nám letos, možná díky vydatným dešťům, urodilo poměrně velké množství kedloubků. Jelikož manžel má alergii (na syrové, tepelně zpracované mu nevadí) a Adámek jich zatím moc nepokřoupá, jím je prakticky jen já. Tak jsem řešila, co s nimi. Zeleninová polívka už nám všem leze i ušima a vyhodit je, mi přijde škoda. Manžel navrhoval kedloubkové zelí, ale to se mi zdá, že by jich bylo potřeba ještě o trochu víc. Tak jsem zkusila experimentovat a vymyslela kedloubky se sýrovou omáčkou jako přílohu.


 Potřebujeme:

Plátky vepřového nebo kuřecího masa
sádlo nebo olej na smažení
cibule
kedloubky (počítáme nejméně 1 ks na osobu)
tavený sýr (-"-)
smetanu
sůl
pepř
Postup:
Kedloubky očistíme, nakrájíme na kostičky a krátce (cca 5 min.) povaříme v osolené vodě. Zatím si naklepeme masu, osolíme a opepříme a osmahneme na tuku na pánvi. Hotové odložíme na talíř, pro udržení teploty můžeme přiklopit druhým talířem, nebo mísou. Na zbylém tuku osmahneme na jemno nakrájenou cibuli. Přidáme uvařené kedloubky a ještě chvíli smažíme. Přidáme sýr a zalijeme smetanou v přiměřeném množství. Povaříme až se sýr docela rozpustí.
Zdroj: http://kerria.pise.cz/70-kedloubky-se-syrovou-omackou.html


Zdroj: http://kerria.pise.cz/70-kedloubky-se-syrovou-omackou.html

Žádné komentáře:

Okomentovat