čtvrtek 3. března 2016

Krevety v bylinkách

S přibývajícícm věkem zjišťuju, že si nejčastěji přeju jako dárek nějaké potraviny, pokud možno ne tak úplně běžné. A manžel si to možná uvědomil ještě dříve, protože mi čas od času k nějaké příležitosti právě takové potraviny sežene. Tentokrát to byly krevety a dostala jsem je, abych si prý udělala něco dobrého k narozeninám. Měla jsem prakticky celý balíček jen pro sebe, protože manžel ty "červy" odmítl jíst a syn se na to taky šklíbil... Jejich chyba, nevědí o co dobrého se připravují....

Spolu s krevetami mi manžel donesl i recept. Žádný leták ze supermarketu, jen kousek papíru a na něm popis postupu natištěný nějakou domácí tiskárnou. Vypadalo to jednoduše. Jen jsem na netu zjistila, jaké bylinky by se mohly ke krevetám nejlépe hodit. A pustila se do díla.


Suroviny:
250 g krevet (vyloupaných)
bylinky (koriandr)
2 stroužky česneku
sůl
citronová šťáva
máslo

Postup:
Na másle zpěníme nadrobno usekaný česnek a bylinky. Přidáme krevety, osolíme a opečeme. Nakonec zakápneme citronovou šťávou.

Jako přílohu všude na internetu doporučují převážně rýži, občas i těstoviny. Ale mně toto připadalo spíš jako "svačinka" nebo předkrm, ke kterému by se nejvíce hodilo bílé pečivo. A abych si to ještě víc vylepšila, opekla jsem si ho na másle jako toustíky. MŇAM! Po ochutnání bych mohla též doporučit čerstvé (ještě teplé) domácí rohlíčky.

Takže až si někdy budete lámat hlavu s tím, co mi přinést jako dárek... No, buďte si jistí, že žádné dobré a kvalitní potraviny neodmítnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat