čtvrtek 23. června 2016

Holoubata s mandlovou nádivkou

Opět se u nás objevily holoubata. Tentokrát už jsem si byla jistější než poprvé a taky se mi líp povedly. Abych neopakovala stejný recept, zkusila jsem něco jiného. Našla jsem recepty na ořechovou nádivku a mandlovou nádivku. Oba byly dost podobné. Manžel ořechy nerad, ale proti mandlím zatím nic nenamítal, takže jsem je upřednostila.


Suroviny:
na 2 holoubata
1 rohlík
50 ml mléka
1 vejce
1 lžíce sekaných mandlí
zelená petrželka
sůl, pepř
špetka muškátového květu
máslo

Postup:
Holoubata očistíme, vykucháme, a osušíme ubrouskem. Břišní dutinu naplníme nádivkou a uzavřeme. Holoubata osolíme, opepříme vložíme do pekáčku, podlijeme troškou vody, přidáme máslo a pečeme cca 3/4 hodiny.

Nádivka:
Rohlík nakrájíme na kostičky a krátce opečeme na másle. Poté zalijeme mlékem, ve kterém jsme rozmíchali žloutek a necháme chvíli vsáknout. Přidáme mandle, petrželku, sůl, pepř a muškátový květ a promícháme. Pokud je příliš hustá, přidáme mléko, v opačném případě zahustíme strouhankou. Nakonec vmícháme sníh a nádivkou plníme holoubata.

Žádné komentáře:

Okomentovat