čtvrtek 17. října 2019

Závitek s játrovou nádivkou

Jako snad každý chlap i ten můj jde čas od času "na jedno". Není to ani tak hospoda, spíš klub, který funguje jen dva večery v týdnu. Schází se tam stále ta stejná parta a prý je tam i sranda. Kromě piva a někdy i slivovice se tam také dost často něco jí. To jídlo přinese vždycky někdo z hostů, většinou když má důvod něco oslavovat. I já občas pro ně něco připravím ze svého bohatého repertoáru a potom se červenám, když mi manžel popisuje jak to jedli a co kdo k tomu řekl. Ani se mi tomu nechce věřit, ale těší mě, že jim chutnalo. Ovšem všichni chlapi bez rozdílu se tam chlubí tím, jak vařili sami - i ten můj. A pochopitelně také popisují postup, jak na to. A tak občas ten můj donese recept a dožaduje se vyzkoušení. Tak jsem se dostala i k této pochoutce.


Suroviny:
4 plátky masa (já použila krkovici, ale může být i jiné)
sůl, pepř
1 cibule
250 g vepřových jater
několik plátků anglické slaniny
4 snítky čerstvého rozmarýnu
1 lžíce sádla
alobal

Postup:
Na sádle osmažíme nadrobno nakrájenou cibuli. Plátky masa naklepeme, osolíme a opepříme z obou stran a položíme na listy alobalu. Na maso položíme plátky anglické slaniny, do středu dáme osmaženou cibulku, na nudličky nakrájená játra a snítku rozmarýnu. Pomocí alobalu stočíme a pevně zabalíme, aby neunikal vzduch. Vložíme do pekáčku a pečeme asi 20 minut.

Žádné komentáře:

Okomentovat