čtvrtek 30. července 2020

Bublanina s ovocem

Někdy se urodí tolik ovoce, že ho nestíháme jíst ani zpracovávat. V takové chvíli přijde vhod i obyčejná bublanina. Receptů na bublaniny je snad tolik, kolik je kuchařek. Sice jsou si v mnohém podobné, ale díky různému poměru surovin je výsledek pokaždé jiný. Vyzkoušela jsem jich několik, než jsem našla takovou, která mi vyhovovala po všech stránkách a zakotvila definitivně v mém receptáři. Dnes se s vámi o ni podělím.


Suroviny:
300 g cukru krupice (může být i hrubší krystal)
6 vajec
150 ml oleje
150 ml mléka
435 g polohrubé mouky
1 vanilkový cukr
citronová kůra
1 prášek do pečiva
ovoce

Postup:
Cukr a vejce utřeme do pěny (drobné nerozpuštěné krystalky cukru nevadí, naopak dělají buchtu nadýchanější). Přidáme olej a mléko a nakonec vmícháme mouku s citronovou kůrou a práškem do pečiva. Těsto vylijeme na máslem vymazaný a moukou vysypaný plech, poklademe ovocem a dáme péct.

1 komentář:

  1. Mám podobný recept na bublaninu a dělala jsem ji v pátek s rybízem.

    OdpovědětVymazat